Πέμπτη 26 Απριλίου 2012

Μήπως είμαι τρελός

 http://fc08.deviantart.net/fs71/f/2011/021/9/c/crazy_laughter_base_by_emoghost1995-d37of5f.png





Με πιάνει το παράπονο πολλές φορές, τώρα τελευταία και ξεφωνίζω.
Πολλοί μου λένε ότι είμαι τρελός, αλλόκοτος, τους βάζω σε σκέψεις.
Έρχονται στιγμές που βλέπω τους πάντες να συσπειρώνονται γύρω μου, υποστηρίζοντας με σε αυτό που υπερασπίζομαι.
Είναι αρκετά συχνό, να ακούω ξαφνικά, από άσχετα άτομα να εκφράζουν την συμπάθεια τους, στις προσπάθειες μου, ή στην ίδια την προσωπικότητα μου.
Νιώθω πολύ εγωιστής, .......................
Νιώθω επίσης απογοήτευση, για τον κόσμο γύρω μου.
Κλαίω ....................
Κλαίω από λύπη, βλέποντας πως ο κόσμος δεν ενδιαφέρεται πραγματικά, για την ίδια του την ύπαρξη.
Κλαίω από χαρά που ο κόσμος αρχίζει να ξυπνά, ακόμη και αν είναι αργά για αυτόν.
Κλαίω σε άσχετες στιγμές, της ημέρας και της νύχτας, χωρίς να γνωρίζω ιδιαίτερα τον λόγο, ........
ύστερα γελώ ..........................
Γελώ .......................
Γελώ με την καρδιά μου, ακόμη και με το παραμικρό, από τα αστεία που θα ακούσω.
Χαζά αστεία που με κάνουν όμως να ξεφωνίζω από γέλια.
Οι γύρω μου πιστεύουν ότι είμαι τρελός, αλλόκοτος, τους βάζω σε σκέψεις.
Έρχονται στιγμές που ζηλεύω ....................
Ζηλεύω όποιον λέει, ότι έχει μιλήσει με Θεούς ..........................
Ζηλεύω όποιον λέει, ότι έχει μιλήσει με οντότητες από άλλους κόσμους ........................
Όποιον λέει ότι έχει δει καλύτερους κόσμους.
Κόσμους που δεν είναι σαν τον δικό μας.
Θα ήθελα ο κόσμος μας, να είναι διαφορετικός.
Θα ήθελα να μιλήσω με κάποιον από άλλο κόσμο, να ανακαλύψω που ήταν τα λάθη μας.
Να κάνω νέες φιλίες ................
Μου αρέσουν οι φιλίες ................
Μου αρέσει να με Αγαπούν ...................
Μου αρέσει να Αγαπώ .....................
Η Αγάπη είναι απέραντο συναίσθημα.
Θα μπορούσα να το νιώσω για τον κάθε έναν, αρκεί να μην κρατούσε την καρδιά του κλειστή.
Θα μπορούσα να το νιώσω για τον κάθε έναν, ακόμη και αν κρατά την καρδιά του κλειστή.
Προσπαθώ να το νιώσω για κάθε ψυχής καρδιά.
Το νιώθω για τα ζώα μου, κάθε μέρα πιο πολύ.
Το νιώθω για τα ζώα της γειτονιάς μου, κάθε μέρα πιο πολύ.
Το νιώθω για κάθε ζώο που βλέπω, σε εικόνα, ή ζωντανό.
Το νιώθω για κάθε ζώο που ακούω.
Για κάθε Φυτό, Δέντρο, .......................
Για τον Αέρα, τη Θάλασσα, τα Σύννεφα, ..................................
Το νιώθω κάθε μέρα όλο και περισσότερο.
Το νιώθω και χαίρομαι.
Χαίρομαι και γελώ.
Γελώ με όλη μου την καρδιά .......................
...................νομίζω πως τρελένομαι.
Μήπως είμαι τρελός ...............................;;;;;;;;;;

Σαράντης Κώνστας

Δεν υπάρχουν σχόλια: