Σάββατο 24 Νοεμβρίου 2012

ΆΚΟΥ Α-ΔΙΑ-ΦΟΡΕ ................. !!!!






Είμαι Έλλην ...................... από αλλού !!!!

Πατέρας μου είναι το Άφθαρτο ΦΩΣ ..........
Μητέρα μου η Μνημοσύνη .............

Τρέφομαι από το Αείζωον Πυρ,
Το σπίτι μου είναι ένα μακρινό Αστέρι.........

Δεν ήλθα για να μείνω παντοτινά, να σε υπηρετήσω, μα ούτε για να σε πολεμήσω.
Ήλθα όμως να παρατηρήσω πώς ανταποκρίνεσαι, στους δικούς μου πειραματισμούς .......

Δεν Πιστεύω σε θρησκείες, πολιτεύματα, προφητείες ή ομάδες ...............
Ότι δημιουργείς, είναι σε βρεφικό στάδιο από ότι έχω ήδη δοκιμάσει .............

Δεν είναι η πρώτη φορά που σε παρατηρώ, αυτή τη φορά όμως, είσαι χειρότερος από κάθε προηγούμενη !!!!

Έχεις ριχτεί ολοκληρωτικά στο ψέμα, μέχρι το σημείο, να μην μπορείς ούτε εσύ να ξεχωρίσεις την αλήθεια σου !!!!

Νομίζεις ότι στο τέλος θα τα καταφέρεις, αλλά δεν βλέπεις ότι πλησιάζει ο αφανισμός σου.

Θα σε δω να καταρρέεις ολοκληρωτικά αυτή τη φορά, γιατί ακόμη και εσύ έχεις παραπλανηθεί από τα ψέματα σου.

Θα δω την ίδια σου την τροφή, να τρώει τα σωθικά σου ...............
Τους υποκινητές σου να αλληλοσφάζονται και να μην συνεννοούνται .................
Να μην καταλαβαίνεις τις σκέψεις σου ....................
Να καταπνίγεσαι μαζί με το σωσίβιο σου ............

Είμαι Ανεξάρτητος,
Είμαι Αυτόνομος,
Είμαι Ελεύθερα σκεπτόμενος,
Δεν είμαι εχθρός σου, αλλά ο Προφήτης σου .................... !!!!

Δεν απευθύνομαι μονάχα σε εσένα, ........
................ αλλά σε όλη τη κλίκα σου,
................ το σύστημα που έχεις δημιουργήσει,
................ σε όσους φτιάχνουν κλώνους σου,
................ σε όποιους υποκινούν τα νήματα σου !!!!

Σας προειδοποιώ λοιπόν ...............

ΈΡΧΕΤΑΙ ΦΩΣ

Η ΝΕΜΕΣΙΣ ΚΑΤΕΦΘΑΣΕ

ΞΕΚΙΝΗΣΕ Ο ΑΦΑΝΙΣΜΟΣ ΣΑΣ

ΣΑΡΑΝΤΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: