Σάββατο 17 Νοεμβρίου 2018

Δελτίo Τύπου της Ατομικής μου Συνόδου





Οι αποφάσεις της Ατομικής Συνόδου της Ιεραρχίας του Εαυτού του Σαράντη
(17/11/2018).
Συνήλθε σήμερα Σάββατο, 17 Νοεμβρίου 2018, στην Συνεδρία της εκτάκτου Συγκλήσεώς της, η Ατομική Συνοδος της Ιεραρχίας του Εαυτού του Σαράντη, υπό την Προεδρία του Εγωκεντρικού Αυτοπροαίρετου κ. Σαράντη στην Αίθουσα Συνεδριών της Ατομικής Συνόδου της Ιεραρχίας.

Πρό της Συνεδρίας ετελέσθη Ιερά Επίκλησης εις Εαυτόν σε στάσεις γιόγκα και αυτοσυγκεντρώσεως, διενεργήσαντος του Εγωπαθή Ατομικιστή κ. Σαράντη.
Περί την 9η πρωινή, στη μεγάλη Αίθουσα των Συνεδριών της Ατομικής Συνόδου, ετελέσθη ο προσχεδιασμός για την έναρξη των εργασιών της Ατομικής Συνόδου. Αναγνωσθέντος του Καταλόγου των συμμετεχόντων Εαυτών, διεπιστώθη απαρτία.
Η Επιτροπή επί του Εγώ συγκροτήθηκε από τους Φίλαυτο κ. Σαράντη, Αυτόβουλο κ. Σαράντη, και του αυτερωτικού κ. Σαράντη.
Ακολούθως, συμφώνως προς την Ημερησία Διάταξη, ο Εγωκεντρικός Αυτοπροαίρετος κ. Σαράντης ανέγνωσε την Ενημέρωσή του με θέμα: «Ενημέρωσις περί προτάσεως υπό της Ελληνικής Κυβερνήσεως και των Τραπεζών Ελλάδος επί του θέματος της Ατομικής Περιουσίας».
Μετά από την Ενημέρωση ακολούθησε συζήτηση επ’ αυτής, κατά την οποία έλαβαν τον λόγο πολλοί Εαυτοί μου.
Η Ιεραρχία του Εαυτού του Σαράντη ομοφώνως αποφάσισε:
1. Να μην συνεχιστεί ο διάλογος με την Πολιτεία και των Τραπεζών επί θεμάτων κοινού ενδιαφέροντος.
2. Να αναθέσει στην Διαρκή Ατομική Σύνοδο την συγκρότηση Ειδικής Επιτροπής, η οποία θα αποτελείται από Εγώ, Εαυτόν , Εμένα και Εκπροσώπους εμού του ιδίου για την μελέτη των θεμάτων κοινού ενδιαφέροντος, ο καρπός της οποίας θα υποβληθεί στην Ιεραρχία του Εαυτού μου προς τελική έγκριση.
3. Να εμμείνει στο υφιστάμενο καθεστώς μισθοδοσίας των Δημοσίων υπαλλήλων εν αδεία χορηγούμενη χωρίς διακοπή επ’ αυξημένη στο τριπλάσιο και να λάβει αμέσως όλες τις κρατήσεις και φορολογίες που του έχουν γίνει από κρατικούς και τραπεζικούς φορείς της Ελλάδος.

Η Επιτροπή επί του Εγώ της Ατομικής Συνόδου του Σαράντη Κώνστα

Δεν υπάρχουν σχόλια: